Äntligen! :)

Vet ni vad konstigt och samtidigt skönt det känns att sitta i samma rum och prata helt obehindrat med en av sina bästa vänner? Att säga precis vad man vill utan att behöva skriva ner det och känna "Gud vad långt mejl detta blev" och ändå känna när man skickar iväg det att man hade velat berätta och säga så mycket mer!

Är överlycklig att ha henne hemma igen :) Sitter och har precis fått reda på allt som hon har shoppat och alla underliga saker hon varit med om. Ska snart få se henne hoppa bungyjump när hon är klar med duschandet :) Spännande!

Skönt att vara i Skåne samtidigt också, hade jag varit hemma hade det ändå varit mer än 80 mil mellan oss. På tal om Borlänge så ska jag snart upp igen :) Ska bli så kul! Ska upp på en snabb visit och parta lite :) Saknar hela min "familj" och alla nya vänner jag hann få! Snart så :)

Och jag måste bara berätta sån duktig lillasyster jag har! Hon var och tog prover på sin mage idag och det enda hon klagade på efter åt var att hon hade lite ont i halsen (eftersom doktorn gick ner med en "tång" genom halsen)! Stolt!! :)  

Nu ska vi kolla film :) Ha de göj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0