Ärlighet varar längst?

Gillar inte att man snackar en massa skit om andra människors liv som man verkligen inte har något med att göra! Varför ska man lägga sig i vad andra gör och vad andra tycker och tänker? Tycker det är kasst!

Just därför jag inte ska stanna kvar här i Hålan länge till! Jag längtar bort från allt skit som finns här. Jag har äntligen förstått varför jag flyttade från första början!

Jag vet att det finns skitsnack var man än befinner sig, men just detta har jag fått nog av. Nu räcker det.

Finns det ärliga människor som vågar säga sanningen? Min tillit till det börjat långsamt tyna bort. Blir rädd för den känslan, jag vill kunna tro att det finns människor som står för vad dom tycker. Vänner som står för vad dom tycker och kan säga det. Just nu är dom väldigt få dom som klarar av det.

Godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0