Bloggtorka... tss

Har bloggtorka eller något. Känner för att skriva och vet vad jag ska och vill skriva om. Men det går bara inte. Har kollat på ett tomt inlägg nu flera dagar. Varför vet jag inte, det bara är så.

Det är nog för att jag är i en situation som jag inte vill att någon ska veta för mycket av. Vill ju inte lämna ut mig för mycket.

Camilla har kommit hem igen vänner! Vet ni så skönt det är att veta, bara att veta att hon är i Sverige nära oss! Då behövs det inte träffas alltid. Utan det är skönt att veta att man har henne här :) Som jag saknat henne! Och imorgon ska vi jobba tillsammans :) Blir som den gamla goda tiden :P Känner ni inte henne borde ni göra det :)

Några förslag om vad man kan göra till hösten om man inte kommer in på skolan? Är i stort behov av det! Förslag alltså :)

Helgen var vild! Är till och med fortfarande trött! Men kanske inte så konstigt när man är vaken 23 timmar på en fredag! Först upp vid 7 och jobba i några timmar sen påskmiddag med hela familjen :D sen förfest med Caroline sen ut och dansa gumpen av sig och sen på efterfest till klockan halv sex! Det ni! Det är en bra fredag :P haha Hade jag kunnat göra om den hade jag gärna gjort det :)

Nu ska jag spela lite mahjong sen ska jag sova! Är som sagt fortfarande trött! :) Gud vad mycket jag fick sagt här känner jag. Godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0