Denna gången var det gott!

Jag har ätit sushi igen! Och denna gången var det gott! Helt knäppt att jag gillade sushi! Det är tur att man har en mamma som inte heller gillar fisksmaken så hon tar rätt bitar :P Lax med vitlök, mums! :P Och jag satt inte ens i en minut och tvekade! Duktiga jag! :)

Kvällen har varit underbart mysig! Hann se lite på min blivande make också! Mamma tyckte inte att han var så snygg, men jag säger som så här: hon har inte sett honom utan tröja ;) Ja jag pratar om min favvis serie Legend Of The Seeker! Jag vet att Anna håller med mig! Fast än jag redan sett det avsnittet satt jag och vart rädd :P Spännande!

Sen var det Så ska det låta, inte riktigt mitt program det där ;) Och den Batban begins, ja så sa jag faktiskt när jag hoppade från trotoarkanterna i Malmö och lekte batman! "Batban!" Och sträckte ut handen upp mot luften :) Gullig unge det där :P

Nu ska jag sova lite hade jag tänkt eftersom planerna imorgon är att stiga upp nio imorgon och följa med på seans med PerOla och mamms! Ska bli spännande att se PerOla in action :) Godnatt allihopa! Have a lovely night! <3

Funderar på att jävlas med en speciell person i natt, har inte bestämt mig än :P


Oh! Imorgon ska jag leka med C :D wiie!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0