Klarar mig själv.

Hur man än vrider och vänder på det så känns det inte lätt. Känns som att gå i gegga, man trampar på men man kommer ingenstans. Tar ett steg fram och så åker man två steg bak. Jag orkar inte göra det mer! Jag är fed up with it! Så nu ska jag lova mig själv att aldrig gå in i gammalt skit igen. Det drar ner mer än vad det gör någon nytta.

Och med det sagt ska jag passa på att fira lite att jag verkligen heter Möller i efternamn nu :D Kändes väldigt bra att säga till chefen imorse att hon fick ändra mitt namn :P Så nu är det bara mitt bankkort och mitt körkort som ska ändras. Nice nice!

Imorgon ska jag ta tåget klockan åtta för att byta till buss klockan nio för att sen vara på jobb klockan tio klar och instämplad. Blir trött bara av att tänka på det! Men jag får pengar och väldigt glada medarbetare :) Imorgon ska vi även fira lite påsk här hemma och sen hade jag velat gå ut och dansa lite på bar á bar. Får väl se hur många som är sugna :)

Idag kom C hem!!!!!! Gissa hur lycklig denna tjejen är!? Vill träffa henne nu nu nu! Men jag kan vänta lite till :) hihi

Och bara så ni vet så blir jag 22 i sommar!! Den 26 juni för att vara exakt!

Nu ska denna tjejen sova så hon orkar upp klockan sju när mobilen ringer. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0