Lugn och fin

Sitter just nu i soffan med en underbart bedårande liten hundvalp som sover i en liten hög precis bredvid mig. Det är verkligen världens lugnaste och mysigaste hund. Hon sov nästan hela vägen ner från Ö-vik förutom när hon kissade och åt. Och bilresan tog 13 timmar! Helt klart värt resan men det känns i kroppen vill jag lova!

Jag körde den sista sträckan från Jönköping och när jag körde förbi Skåne-skylten ville jag bara vända. Det som gör att jag vill stanna här är min familj och du. Mina vänner visst, men jag vet att vart jag än är så finns ni kvar! Familjen finns också kvar men det är jobbigt att vara utan dom!

Men annars har det varit en underbar resa genom Sverige.

Mamma: Alla barnen hade ett liv.... eller nää nu sa jag ju det! haha
PerOla o Emilia: Va? hahahahaha
Mamma: Det ska ju vara Alla barnen hade Facebook utom Siv för hon hade ett liv.

Nu ska jag och Budda kolla på tv, eller hon fortsätter sova och jag kollar tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0