Många tankar

PerOla sitter inne på sitt kontor och pratar i telefon och skrattar så han håller på att kissa på sig! Dom verkar prata om något VÄLDIGT roligt! :D

Har precis kommit hem från stranden efter nästan 1,5 timmar där nere. Hade nog glömt bort hur mycket det betyder för mig. Jag bara gick och gick utan att tänka på hur långt jag var från bilen. Och tillslut såg jag inte vart jag började :P Men får fram så mycket av vad jag vill med mitt liv. Jag ska verkligen ta tag i det jag vill nu! MÅSTE! :)

Nu frågade Iban om jag var sugen på att dansa loss lite ikväll, aldrig fel det ju! :) Så blir kanske party i Ystad ikväll! Niice!

Nu kallar tvätten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0