Med andra ord

Jag slipper betala tillbaka på skatten!! haha "Prisa gudarna!"

Igår på jobb kände jag inte alls för att gå hem och inte göra något så jag frågade om Sebbe Mange Frettan och Louise var på på en spelkväll hos Louise :P Och med lite övertalning så blev det så! Tyvärr orkade inte Caroline vara med! Hade varit kul! Men vi lyssnade på musik och spelade wii.

Och sen hittade Louise ett spel som heter Med andra ord. Så jäkla roligt! Man ska förklara ordet som står på brickan med andra ord, säger man det som står så förlorar man poäng. Jag trodde vi skulle dö av skratt! När man ska förklara ett ord under tidspress så blir man helt ivrig och man vet inte riktigt vad man ska säga. Men inte Frettan! Nä han blir nästan lugnare och sätter sig till rätta. Och hans förklaringar är ju helt goa!

Frettan: Ett stort hus i Malmö
Sebbe: Turning torso!
Frettan: JA!

Hur kan man veta att det är Turning torso när det finns så många fler byggnader där :P

Blev lite Björn Rosenström också senare på kvällen, och sen hade Frettan någon bra anledning att åka hem, som han inte berättade, men jag tyckte det var för sent att komma hem och väcka Caroline här så jag sov över hos Louise :)

Ikväll blir det utgång i Ystad med "The girls" Jag, Caroline, Pysen och Louise. Ska bli väldigt kul och spännande! hihi. Nu ska jag sova en liten stund sen prata med mamma förhoppningsvis om hon ringer mig :) Sen med och söka jobb med Loskan och Pysen sen till Trelleborg igen för att grilla och SEN till Ystad för lite party party! FUN! :) hehe.

Sov gott :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0