Ohhh yes!

På söndag ska vi köra till Örnsköldsvik för att hämta hem Buddah! Vår lilla flicktaxbebis hihi. Ska bli så mysigt och roligt och spännande och allt på samma gång! Jippie! Men om PerOla tåler henne får vi se. Håller mina tummar så dom nästan spricker :P

Denna helgen har inte varit den andra lik :P Var ute i Ystad med Caroline, Louise x2 och Sebbe. Det var riktigt roligt! Dagen efter skulle jag till Hålan för att jobba halv fem med C och Sofie. Gissa om jag var trött! Höhö! Somnade nästan på alla hamburgare :P

Men ännu en stängning med Camilla, älskar att stänga med henne. Även om man har fullt upp hela kvällen, man är på dåligt humör och allt bara skiter sig så är man ändå lugn och glad när man kommer hem. Har saknat det så himla mycket! <3

Och idag var det upp tidigt för att göra reklamfilm för Love It, mammas och PerOlas företag. Kommer läggas upp här på bloggen när den är klar :) Träffade även Sonic, Davids och Mins hund. Så go och mysig han var! Och snart har vi en :P hihi.

Nu ska jag kolla Wipe Out och sen försöka sova. Kan bli svårt när man råkade somna på stengolvet i vardagsrummet i typ två timmar. Är man trött då? :P haha. Och särskilt skönt var det inte heller, hade ingen känsel i armarna när jag vaknade... haha.

Godnatt mina vänner :) Och jag lovar, det kommer bilder på Buddah när hon kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0