Snörvel!

Jag har blivit beroende! Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur detta hemska... Nästan varje dag känner jag dragningen till detta. Jag börjar nästan skaka och få frossa om jag inte får min dagliga dos!

Nu undrar ni säkert vad detta hemska handlar om! :P Mahjong! haha. Nä så farligt är det inte men det är ett roligt spel som snart går mig på nerverna eftersom jag alltid spelar detta när jag inte har något att göra. Hur botar man detta?! :D

Ikväll har jag haft besök av två väldigt trevliga töser! Roligt att dom ville komma till mig och kolla film för en gång skull ;) Jag pratar förståss om Caroline och Louise! Vi har kollat på Moulin Rouge eller hur det stavas, den var faktiskt bra! Inte riktigt så jag hade föreställt mig den men bra var den :)

Och vet ni! Idag såg jag min man, Joel "Chineesman" Kinnaman, på reklamskyltar för MQ. Gissa om Emilia blev glad! Är dom borta imorgon vet ni att dom sitter på min vägg :P Men inte så troligt, orkar inte göra det i dessa tider av förkylning och sånt skit! Har ju drabbats jag med av den envisa bacillen!

Så hur gärna jag än vill sitta uppe så måste jag gå och lägga mig och snörvla ner min kudde ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0