Vååår!

Det börjar bli grönt ute på åkrarana!! Vet ni så skönt det känns, att våren verkligen börjar komma! Underbart!

Har börjat fundera lite på vad jag vill göra till hösten om jag inte skulle komma in på högskolan i Dalarna. Och jag måste väl säga att jag kommit fram till lite smått och gott. Men om det vill sig så är ju en helt annan sak. Pratade lite med både Camilla och med Louise på jobb och vi har väl bollat lite idéer. Har kommit på lite andra tankar om man säger så. Men ska träffa C på lördag så då får vi prata ordentligt om allt :)

Fick även reda på idag av min kära arbetskollega Suana att "Där är en pojke ute och väntar på dig". Hon är för go hon :) Så får väl lita på henne och hoppas på att det finns någon för mig också :) Men undertiden tänker jag ha så jäkla roligt som jag bara kan! Bara så ni vet ;)

Nu ska jag fortsätta äta choklad och fundera på när jag ska ha tid att träna så jag får tillbaka min "forna" kropp igen. Vill ha muskler, inte fett ;)

Godnatt my friends! NN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0