Rasera

Emilia Möller loggar in igen! Har varit utan internet och bloggen alldeles för länge nu känner jag! Finns så mycket att berätta och skriva om för mig men väljer att starta om från idag.

Eller igår går ju med bra eftersom jag var på 20års fest hos världens bästa Mange! Hade en riktigt trevlig kväll även om jag blev kallad dum :) Plus att jag fick träffat André :) Camilla och jag ville dra vidare in till Uppenbar så det gjorde vi. Får nästan alltid bevis på att jag kan känna av mig världens konstigaste saker.

Har funderat och kommit på att det är ju världens dummaste sak som jag fick reda på igår. Plus att hans kompis kommer fram till mig och frågar om jag har koll... Eh varför? Fan vad skönt det ska bli att åka om två veckor! Jag slipper detta skitet som finns kvar här.

Men samtidigt blir jag lite ledsen eftersom jag måste lämna min familj och dom vännerna som betyder något. Men jag kommer väl antagligen tillbaka, annars är inte Oslo så långt borta. Läängtar!

Att en sån liten sak kan rasera något man byggt upp under månader är så sjukt det kan bli. Men jag är glad över att jag har dom jag har runt mig :) Utan er hade jag inte klarat mig igenom vissa dagar!

Nu blir det bakis chips och cola, senare ikväll blir det besök på bion i Malmö för att kolla våra män! Finns det så bra killar som Edward ;)

Over and out! P.s Lyssna på Robyns nya platta! RIKTIGT BRA!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0