Update

Väskorna är packade och snart är mina pengar växlade till norska. Det är verkligen på riktigt detta händer. Känns konstigt men ändå skönt att komma iväg och hitta på något nytt och uppleva lite andra saker än lilla Trelleborg. Att sluta på McDonalds var nog det skönaste jag gjort på länge. Att slippa gå dit och må dåligt över saker som man inte kan göra något åt. Men nu slipper jag det! Och snart slipper två andra människor som betyder mycket för mig det också. :)

Ikväll ska jag umgås med lite töser som jag ska säga hejdå till, och hoppas att alla kommer upp och hälsar på oss!

I lördags hade jag och Caroline födelsedagsfest med alla våra vänner. Hade en otroligt kul kväll tillsammans med alla. Inser att man har människor runt sig som bryr sig och är äkta! Love you all!! <3

Nu ska vi ner till stan och växla pengar köpa strumpor och en ny borste eftersom Daphne bet isönder min! :) Sriver när jag kommit till det andra landet :) 

Ha en bra dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0