Göj

Jaha då är man i Norgeland nu alltså! Och jag trivs som turbotorsken i vattnet ;)

Mina kära vänner kommer älska det här! Även om jag bara varit här ett par timmar är jag säker på det! :) Imorgon ska jag gå på upptäcktsfärd :) Ska hitta ett norskt telefonnummer, tror det blir chess som min goda vän Alexander sa var bra :), sen ska jag kolla runt lite i stan och på Grönland och handla lite grönsaker och frukt och ha det lite mysigt tänkte jag :)

Kan jag behöva efter allt som varit den senaste tiden. Sen på torsdag smäller det! Då får vi reda på domen om psyket eller inte :) Lovar att alla kommer få reda på hur allt slutar där med :)

Ska väl prata klart med töntarna ( Sebbe och Mange ) hihi sen ska jag sova lite. Skönt med en egen säng i natt med täcke :)

Saknar min älskade lillasyster! Hon betyder allt för mig! <3

Godnatt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0