Jobb jobb jobb!

Idag var min fjärde öppning och jag vart själv dom två första timmarna eftersom en viss person "försov" sig. Jobbade i sammanlagt tio timmar, känner mig rätt körd i huvudet :P När man hör sig själv säga "Tack!" och tänker sig att man säger "Hej!" då är det illa! :)

Har inte hänt så mycket i Emilias liv dom senaste dagarna som är något speciellt att berätta, jobbar bara som en gnu! Fast igår bokade vi biljetter till Göteborg förresten! Ska ju dit den kommande fredagen :) och hitta på massa skoj och mys :)

Hoppas alla har det bra hemma i Skåne och koser sig med snön ni har där :) Vi har bara pissekallt och ingen snö alls! Skit tråkigt! Hade kunnat överleva om det varit kallt OCH snö, men inte ens det. :)

Nu ska jag äta lite mat och hitta på något annat skoj än att sitta här :) Har ju hela lägenheten för meg själv!

Ha en underbart bra lördagskveld! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0