Julklapp??

Och nu har jag även norskt kontokort!

Alltid när jag sätter mig ner för att skriva lite här så glömmer jag allt jag velat berätta under dagen! Tror jag börjar bli gammal :) Som imorse kom jag på en svinbra sak att skriva så tänkte jag att jag kanske ska skriva ner det på mobilen så jag inte glömmer det. Men det var så kallt i morse så jag ville inte ta av mig mina vantar :) Så nu är det glömt. Känner jag mig själv :P haha!

Tror och hoppas att hela julveckan kommer bli superduperbra! Ska åka hem till min älskade lilla familj och fira lite jul och träffa mina andra skånska vänner :) Sen hem igen och jobba 9-18 på självaste julafton och sen fira jul med underbaringar :) Sen är man ju ledig den 25:e. Niice! :)

Funderar på att dra ner till byen och kolla vinterskor. Kanske lite julklappar. Har inte den minsta lilla idén om vad jag ska köpa till någon. Börjar få panik här. Dom andra åren har det ändå varit relativt lätt att komma på. Hoppas att jag kan hitta på något kul iallafall :) Några förslag??

Snart får jag träffa Mikael lite mer än en kvart :) Ska bli mysigt :) <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0