Kosligt

6 dagar avklarade, 4 to gooo! Har nog aldrig varit så sliten och trött i kroppen som jag är nu! Ska bli skönt att komma iväg på fredagkväll, liten mini semester :)

Och äntligen har det snöat lite här hjemme, men det tråkigaste är väl att det smälter bort rätt snabbt eftersom det blir mildare väder när snön lagt sig. Detta landet är wierd :P Hoppas inte ni blir allt för insnöade så jag inte kan komma och fira lite jul hemma. Ska bli mysigt att träffa la familia igen! Börjar sakna min systeryster extremt mycket! <3

Igår slutade jag och Micke vid fem men kom inte iväg från jobb förrän halv sju när vi bestämt oss för att gå hem till honom och laga lite mat och kolla på en film. Var helt slut efter 8 timmar så hade kunnat sitta och sova på stolen i personalrummet :) Men kvällen slutade väldigt mycket bättre än hur den var under dagen. Filmen vi kollade på hette något långt och konstigt så det kommer inte Emilia ihåg, men den handlade om ugglor (inte fåglar), var väldigt söt och mysig iallafall. :)

Nu ska jag försöka se om jag hittar något annat än chips att äta här hemma, sen ska jag nog lägga mig tidigt ikväll om jag kan. :)

Ha en underbar kveld allesammans! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0