Göteborg <3

Robban måste raka sig!

Äntligen får jag skriva blogg om vår helg i Göteborg och veckan som gått :) Skulle gjort det igår men Amanda och Micke kom på egna regler om att man inte fick blogga i deras lägenhet, så vi kollade Twilight Eclipse istället ;)

Lördagen i Göteborg var helt underbart mysig, var på stan först och köpte vars en jacka och kollade runt lite. Micke hittade en snygg skjorta som jag var med och valde ;) Sen vart det dax för hockey för första gången i mitt liv. Frölunda vs Linköping, var faktiskt kul att kolla på men jag lär ju få lära mig regler om jag ska kolla fler gånger. Frölunda vann! :)

Under matchen fick jag även träffat Elin och Johannes som vi var med hela kvällen sen. Efter matchen gick vi till ett väldigt mysigt ställe och åt och fick även träffat Petrus en stund :) Sen hem för att göra oss i ordning lite snabbt, sen taxi till stan igen. Satt på en restaurang som heter Linnéa (Elins sambo jobbar där) och drack lite vin innan vi gick vidare till Valand för att dansa lite :) Träffade Amanda och Hanna där. Jag och Micke vart väl hemma vid fem skulle jag tro :) Väldigt mysig kväll :)

Söndag åt vi vår efterlängtade kinamat :P (Har varit sugen på det enda sen jag flyttade hit) Sen åkte vi till en innehall och killarna + Elin spelade innebandy, jag kollade på. Blev lite trött sen när alla var inne och duschade och råkade sitta och somna på ett trappsteg. Hur man nu kan göra det :P Sen film efter det.

I måndags var vi på Liseberg och gick en runda och mös bland alla lampor :) Var sviinkallt dock så var inte där så länge. Så vi bestämde oss för att gå till ICA och handla lite ost och kex och gå hem och kolla på en bra film och mysa lite :) Så det gjorde vi :) Var helt underbart mysigt! Hoppas på många fler sådana helger :)

Och som vanligt så kan inte Emilia planera särskilt bra så hon har bara köpt julklappar till två stycken. Lite smått panik har jag som sagt, men det ska väl ordna sig, förhoppningsvis imorgon. Annars får jag handla svenska julklappar till mina underbara här i hemma. :)

Nu när jag har uppdaterat både mig och andra på vad som hänt så ska jag nog gå och lägga mig och vänta på att Micke antingen somnar i en snödriva eller i min säng bredvid mig. (Hoppas på det sist nämnda:) ) 

Godnatt alla fina människor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0