Jul

Varför är det alltid så svårt att börja skriva blogg. Jag vet aldrig vad jag ska börja berätta om eller hur jag ska börja skriva det. Har alltid lika svårt, och tycker jag inte att jag inleder bra tar jag bort det och skiter i att skriva istället :)

Är iallafall hemma i Skåne igen för ett par dagar. Ska fira lite jul med mamma, Per Ola och Amanda imorgon. Eftersom jag blev uppsatt på julvakten så ska jag ju åka hem på morgonen den 23 igen. Men jag tycker nog att det ska bli lite mysigt ändå på jul. Ska till att börja med jobba med Micke och sen blir det hem till dom på Bogstadveien och fira jul med alla där hemma plus Robert och Sebastian. Ska bli jättemysigt! Även om det lär kännas jättekonstigt att inte vara tillsammans med mamma på jul. <3
På onsdag har jag och Micke 1 månad tillsammans <3 och jag är inte ens hemma med honom. Tyckte att jag kunnat packa med honom i min väska så han fick följa med mig ner. Men kom fram till att vi inte har någon tillräckligt stor väska :) Att jag skulle träffa honom kunde jag nog inte ens drömma om, att allt skulle kännas så bra som det gör! Han är världens underbaraste människa, och han är bara min "Property of Emilia" :) Han är min finaste <3
Nu ska jag försöka sova så jag kan komma till Trelleborg till min underbara syster imorgon :) Ska bli mysigt att äntligen få träffa henne igen :) <3
Godnatt alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0