Dream on

Ibland försöker jag få mig själv att förstå hur mitt liv egentligen är. Hur bra det har blivit! Och vilken underbar pojkvän jag har. Allt detta jag önskade mig för ett halv år sen när allt var nere.

Fick världens finaste och underbaraste julklapp jag kunde tänka mig av Micke. Vi ska gå och kolla på Robyn i mars här i Oslo, blev helt mållös när jag förstod vad som skulle hända. Han är mitt finaste <3

Ibland får jag liksom påminna mig om att detta är verkligt och att det händer i mitt liv, att det inte bara är en underbar dröm. Living the dream ;) Och snart ska vi in i ännu ett nytt år, ska firas på Bogstadveien med underbara. Men blir nog inte så hårt eftersom jag börjar jobba klockan 11 dagen efter och slutar nio timmar efter. Men fest blir det!

Ikväll skulle jag tagit det lugnt och träffat Micke efter han slutat, men så blev det inte. Fick jobba natt istället och vara ledig imorgon. Bättre deal tyckte jag, mindre att göra på jobb plus att då är både jag och Mikael lediga i tre dagar. Så 23.00 hittar ni mig på Frogner :P

Nu ska jag göra mig klar inför jobb.
Have a good one <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0