Randome

Nu kom Camilla precis hem och mina planer om att skriva blogg och lyssna på musik grusades :) Men det gör inte så mycket eftersom vi jobbar om varandra och när vi inte gör det är jag inte hemma. Så det är bara mysigt när vi har lite tid tillsammans :)

Idag fick Don den sjukaste frågan ändå! "Är detta McDonalds eller Burger King?" Ibland undrar jag hur stort man ändå ska skriva McDonalds för att man inte ska missa det.

Jag längtar riktigt mycket efter helgen nu alltså, är så sjukt sliten. Hoppas jag överlever! Idag tänkte jag "Åh idag är det onsdag bara två... FAN det är ju TISDAG!"  Hade vi inte åkt till Göteborg på fredag hade jag inte haft så mycket skoj att se fram emot som gör att man går till jobb varje morgon.

Igår blev jag officiellt osingel! Bara så ni vet :D <3 Mikael Widercrantz

Dricker oboy ur min Manchester United mugg bara så ni vet!! :)

Nu ska jag fråga Cam om hon vill massera mig lite :P Sen ska jag soova :)

Ha en underbar kveld <3

Kommentarer
Postat av: Micke

Söten <3

2010-12-08 @ 00:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0