Brasiliensk

Jaha, ännu en helg har gått och även denna gången har vi inte sovit så mycket som man borde göra.

Hade lite förfest här i fredags när jag kom hem från jobb, skulle sett Maskinen på S2 men kände inte för det så jag stannade hemma med Sebbe, Kim och Isak för att spela GH! Riktigt kul :) Sen var det Engelskan oFlamingo för att danch lite sa i 20 minuter. När vi kom hem från kvällens uteliv hade vi lite utländska studenter här hemma. Vi satt uppe och pratade och spelade GH tills klockan blev halv åtta! HALV ÅTTA somnade jag! haha.

Igår var jag så sugen på att gå ut och dansa så jag drog med mig My för att möta upp Anna och Tanja på Bolanch :) Det var trevligt till jag började må illa av den enda drinken som jag drack. Nästan ren grädde förutom spriten... Wierd...

Sen lite eftersnack här hemma med the girls och Sebbe och lite mat :) Har alltid trevligt med dom människorna :)

Anna: För att man ska vilja dra hem en kille måste han vara minst en 8:a!
Tanja: Va?!
Anna: Ja, på en skala från 1-10! Men i skogen som du kommer ifrån har de "kan han klyva ved?" Om han kan så får han följa med!

Helt underbart! Kunde knappt sluta skratta :P

Idag längtar man liiite tills det är nästa helg. Kommer vara fullt upp med 13 pers i huset. Meen det kan ju vara lite kul :P höhö... Skönt med lite nytt folk...

Nu: Slöa som hela denna dagen gått ut på. Mycket givande!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0