Förvirrat

Jaha, för att inte avslöja för mycket så säger jag: Hur känns det nu då Emilia? -Nja, inte helt hundra! Nu räcker det med allt fjantande! Jag pallar för fan inte hålla på så här! Antingen så får du ta kakan och stanna eller strunta i den helt enkelt och gå. Du kan inte både ha den och äta den så att säga!

Hur mycket orkar man stå ut med som människa... Orkar man med detta? Lite då och då och få höra det man inte vill höra... Eller sätta stopp för det... Usch nu skulle jag vilja vara någon annanstans, är det ett helt ord egentligen?

Har även fått reda på hur Gösta säger oregano och det är ENTE som ni läser det! Om jag ska försöka förklara det med ord så säger han oréganoo haha. Det blev ju bra Emilia!

Gillar att jag pratar med mig själv på min egen blogg, men alla andra är ju upptagna... Ajaj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0