G(rrr)ym

Nyduschad och fräsch är jag just nu :) Vi har ju fått med oss Anna till gymmet nu också, är riktgt glad över det :) Så vi var på afrodans idag. Var helt sjukt mycket folk där, men det var kul!

Har även jobbat idag. Det var inte lika kul imellanåt... Fick stå ensam i kassan under typ en halvtimma- 40 minuter... Höll på att kväva personen som inte skötte det snyggt. Förbannad rent ut sagt! Men men det slipper jag nu!

Sen städade jag på mitt rum eftersom vi inte blir ensamma i helgen! Så där blev fint och snyggt på samma gång :P

Men åter till gymbiten! Jag fick reda på igår att jag ska gymma på samma gym som mamma går på när jag är nere i söder :D Det kommer bli grrrymt!!! Ni kommer inte känna igen oss nästa gång vi ses :P höhö

Nu ska jag göra något annat än att sitta med datorn i knät, tror jag :)

kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0