Halv fem hos mig

Sitter och tittar på Skavlan och beundrar folk som kan få en att må lite bättre bara genom tv-rutan! En person som jag bara vill se mer av! Men jag vet inte vad han heter :)

Igår försökte jag att komma in här på blogg.se men det gick inte på hela kvällen/natten! Jag som verkligen hade behövt skriva av mig lite, men det var kanske ett tecken på att jag inte skulle göra det. Hade bara handlat om hur jag mådde just då, och att du var i mina tankar. Det är du nog fortfarande men inte på samma sätt.

Somnade vid halv fem i morse, läste Cs och Mias resedagbok och kollade på minst 1000 bilderpå dem också! Sen var det lite ishockey för flickorna från Sverige som vann med 6-2 över Slovakien tror jag :) Men jag somnade efter halva matchen. Sen vaknade jag kvart över åtta i soffan :P när Sebbe ringde och sa att jag skulle hämta honom på flygplatsen vid tio. Mycket sömn! NOT!

Så nu är jag övertrött och vill sova, men har ente tid! haha. Ska köra en runda och kolla Romme och lite annat tänkte jag. Sen ska jag ta mig i kragen och packa min väska så jag kan åka på torsdag! Kan ju vara bra att ha med sig sina saker då ju :)

Nu ska jag digga lite till Norah Jones :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0