Jaktlicens ska man ha!

Nu är jag hemma igen efter en kväll i Trellehåla. Väldigt lyckad om man frågar mig :)

Dagn började med Kropp och själmässa i Skurup, väldigt lugnt och stilla. Kommer hem stressar som en gnu för att hinna till Hålan till kvart i åtta. Men alla var ju sena som vanligt till vårt bokade "möte" på La Visite :) En väldigt rolig bowlingrunda. Sibbe vann med lite tur sm han själv sa ;)

Sen var det att hämta Emelie eftersom vi skulle ut och dansa på Kristall (trodde vi) sen hem till Caroline för lite häng och sing star. Väldigt givande med lite sång och dans :) Vid halv ett körde vi ner till hamnen för att konstatera att jag och Emelie körde ensamma till Strandbaden :) Där var väldigt mysigt men väldigt lite folk. Det värsta av allt var att det var övervägande trellare.. haha.

Ett känt ansikte stötte vi på och mycket svammel dom sista 45 minuterna fick jag höra :) Som att man kan ju åka till Anderslöv för att köra sten, sax, påse. Kan ju vara givande! Mycket som blev sagt men som inte komms ihåg idag. Jag var även en väldigt snäll vän som hjälpte detta kända ansikte hem :) haha. Och imorse när jag väntade på att bli trött eftersom jag inte riktigt fick plats i sängen tittade jag på väldigt spännande program. Tog igen melodifestivalen från igår som jag för övrigt skiter i :) Jag vet också att är man döv kan man få inopererat implantat i örat för att kunna höra.

Men i det hela hade jag väldigt roligt! Och bara så ni vet, jag ska sluta med curling! Inget för mig ;) Nu ska jag försöka vila lite hade jag tänkt så man är sitt rätta jag snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0