Pulkaa!!

Chokladet ligger bredvid mig, väskan är packad och ångesten ligger i luften lite lätt. Jag tror inte att man förstår hur här är uppe om man inte har varit här. Som i morse komjag ner och skulle äta frukost men blev inkallad i vardagsrummet och blev beordrad att inte äta för att de skulle bjuda mig på lunch. Yrvaken och hungrig förstod jag inte riktigt men la snällt in sakerna i kylen igen :) Sen bar det av till restaurang Tzatsiki. Jättegod mat med jättemysiga människor!

Sen blev det till pulkabacken med Sebbe, Kim och Jennifer! Jippiee! Äntligen fick jag lekt av mig i snön och ingen kan vara gladare än mig :) Men det var en väldigt liten backe tyvärr :) Men jag kunde tillslut stå upp i pulkan ända ner, stolt! Jag var den enda som klarade det ;)

Och nu som sagt sitter jag och funderar på imorgon och den närmsta framtiden. Ska bli jättehärligt att komma hem igen, men som sagt så slits man mellan två ställen. Men som mamma sa innan, jag kommer ju upp igen! Och det ska jag göra också!

Varför finns du kvar här i mitt huvud... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0