Svar?

Just nu borde jag sovit för läänge sen! Men som läget är nu ligger jag i min säng och funderar på hur livet är just nu runt mig. Lite förvirrande, lite irriterat och mest av allt frustrerande för att man vet att hur mycket man än vill ha och hur mycket man än önskar sig så kan man inte få allt på en och samma gång.

Men det finns mycket kärlek och ljus också så klart! Jag skulle aldrig vilja byta ut denna tiden mot något. Jag lär mig något så otroligt mycket. Om både mig själv och andra. Men en sak skulle jag gärna vilja lära mig som inte har funkat hittills. Jag har bara lyckats lägga locket på lite snyggt. Men frågan är vill jag? Vad är min vilja i detta egentligen. Någon som har ett svar? Vill jag glömma, vill jag ge upp?

Vilket fin blogginlägg... Nu ska jag kolla sudden death och heja på Kanada tills jag somnar. Har man hejat på Finland hela förra natten kan man anstränga sig och titta på Kanada-USA också :) Heja heja!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0