Uppdatering i huset...

Idag har jag skrivit på min uppsägning! Sköönt! Men jag kan ju inte beställa min biljett ner eftersom det är svindyrt! Så därför väntar jag och beställer sista minuten och tar flyget ner :)

Just nu sitter Tanja i sin fåtölj med sin dator, Paulina sitter och pratar med Johansson och smeker Göstas fötter, Gösta är helt väck som vanigt och är helt inne i Seinfeldt, Anna ligger under bordet med sin dator, Sebbe sitter på toa och gör vad-vet-jag och jag jag sitter här i min fåtölj och uppdaterar och kollar vad alla andra gör! Äfs ligger och sover i sin bur efter en lång stund ute i soffan med alla runt om sig. Härlig måndagkväll!

Imorgon ska jag köra Sebbe till flygplatsen som vi har här, Dala airport, han ska ju ner till söder och festa lite i helgen. Kul för honom! Ha! Men sen kommer jag och då kommer ju allt att bli lite bättre :P höhöhö!

Nu ska jag väl göra något meningslöst igen. Kanske lägga in äggakagan i kylen som jag gjorde innan. Blev lyckat, alla gillade det :) Men Åses äggakagaär ju BÄST!

Ha de bra haaj.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha OM den är ;) gillar att du skriver äggakaGa :P jamen kom nu hem med dig :) <3

2010-02-13 @ 13:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0