Bäver

Vi har ju som sagt fått en hemkomling här i huset precis innan jag ska flytta :) När vi ska döpa honom ska Dan vara präst, men vi har inte kommit på något än. Förslagen är: Junior, Mini, Obama, Lillen, Zed, Egon, Kenneth, Thomas ja jag kan förtsätta men det tjänar inget till :) Men både jag och Anna tycker Zed! För han är lite magisk allt! Han lyckades kissa i min hand precis när jag tog honom så inget kom utanför! Det ni! haha.

Sen tog vi upp Äfs också eftersom han också behöver lite kärlek, så Anna satt med honom i knät och klappade honom och pratade lite sådär sött som man brukar göra med djur och så säger hon så här:

A: Jag trodde dina hamsterpåsar skulle sitta längre fram.

Och så tänk er på dalmål och så gulligt ni bara kan! Det lät ju bara heelt sjukt roligt! Sen sa hon att jag inte fick skriva om det här ;)


Sagt om Björn Ferry här hemma:

Gösta: Min hjälte vann GULD innan!
Anna: Ja han som tävlar i skidskytte
Gösta: Ja!
Anna: Ja han Olle Bäver

Jag höll på att kissa i byxorna så mycket jag skrattade!! En helt normal kväll hemma hos oss :)

Och vet ni vad? Packan är väskad! Och den är inte liten inte! hahaha. Så imorgon ska jag beställa flygbiljett och sen får jag träffa min familj och mina vänner som vill träffas :) Har för mig att Emelie sa något om någon fest på lördag som jag skulle höra av mig om jag ville följa med på. Men hallå, jag kommer! :D haha.

Men vet ni, jag trivs förjäkla bra här uppe! Synd att här inte finns jobb till mig bara. Men nu får jag träffa alla i Skåne igen ett tag! Och det är ju bra :) Kanske någon som följer med upp rent av :) haha.

Nu ska jag sova! Godernatt med er allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0