Bra igen!

Se I love you, man! Den piggar upp en och gör så man blir på bättre humör! Plus att prata lite med Dennis :)

"Hey Peter, it´s Sydney Klaven! What? I mean Hey Sydney it´s Peter Klaven"
Typisk Emilia-sak att göra :P haha.

Nu väntar jag på att Sebisch ska komma hem så ska han får massera mig och sen ska jag sooova! Tror de kommer nu! :D Eller kanske inte... Aja!

Tycker tiden kan gå liite fortare nu faktiskt! Kryper fram som en snigel med sengångarben med gips på om ni förstår vad jag menar... Mmm precis så sakta går det :)

Godnatt mina vänner! Se filmen om ni har Emilia-humor! Do it!


Kommentarer
Postat av: mamms

Du e världens goaste hihi. För det har vi, emiliahumor, så den ska vi se!

Och du....det finns ingen tid.......puss!!

2010-01-23 @ 22:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0