Önskan...

Jag sökte dig och fann mitt hjärta!

Hur kan man inte tycka att The Notebook är bra!? Var på Maxi innan idag, har fått för mig att inhandla lite filmer som jag tycker om, och jag hittade då denna filmen. Man kan ju inte låta bli att bli helt och hållet förälskad i killen som filmen handlar om. Nästan så man själv önskar vara den tjejen som han blir förälskad i.

Du är på ett foto, jag är på ett, det enda problemet är att vi inte är på samma. Vem du nu än är! Saknar man kärleken älskar man filmen, man drömmer sig bort och önskar sig ett sånt förhållande. Är man i ett förhållande önskar man sig ett likadant som de har. Det kan inte slå fel. Och det bästa av allt är att det är inte en sån klassisk kärleksfilm som alla tror. Man kan inte förutse slutet! Det är nästan omöjligt!

Och nu när jag sitter här och käkar mina mackor i saknad av något annat (enligt Paulina) så sitter Gösta och spelar lite gitarr för oss. Mysigt så här dags innan sängen kallar. Tror jag ska kolla på Stolthet och fördom innan jag somnar. Kanske skriva lite till på min berättelse som jag påbörjade inatt.

Hoppas mamma har det roligt i Götet, nära en annan stad, på hennes kurs om ögat! Önskar jag kunde varit där också! Godnatt alla! Mycket kärlek från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0