Ett ord som jag inte vill säga...

Måste egentligen sova nu för jag börjar nio imorgonbitti. Men jag måste få skriva av mig lite.

Vad gör jag för fel alltid? Varför blir det alltid så här? Jag vill en sak men det blir aldrig så. Det liksom blir en enda stor röra som bara blir kvar. Dålig förklaring men just nu känner jag så! Varför ska det vara så jäkla svårt? Och varför ska jag sitta här och må så över en sak som kanske inte ens finns... Jag lever nog i drömmarnas land där prinsen kommer ridande på sin vita häst och "räddar" mig.

Eller likagärna att "prinsen" kommer ner nu och säger något helt annat än vad jag fick höra igår. Vilken jävla start på det nya året... Det kan ju bara bli bättre just nu känns det som. Och eftersom jag vet att det tar slut på söndag så känns det ännu mer meningslöst! Fan alltså vilken sits jag sätter mig i varje gång. Jag ska sluta vara så blyg och våga mer ta mer plats och höras lite mer. För jag vill inte ha det så här en gång till...

Jag vill så gärna men blir alltid utan... Jag kanske ska sluta vilja. Eller vad är det jag vill ens? Jag vet inte själv. Eftersom det är som det är... Usch och fy på allt just nu. Och till råga på allt ska alla till skidbacken imorgon, men Emilia ska stå och jobba i nio timmar... PISS. Men när jag kommer hem är det after-ski och fest för Tanja som fyller år idag.

Hoppas ni har det bra där ute! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0