Hade gjort det bättre :P

Johan Falk! Ett under att personen som spelar honom är just skådespelare. Hur kan man lyckas? Kan nästan säga att jag hade gjort det bättre. Han har samma röst och samma lugn i vilken situation som helst. Har suttit och skrattat åt hur dåligt det kan vara.

Annars om man bortser från den mannen så är filmerna riktigt bra! Frank Wagner är ju heelt underbar! ;)

Idag har jag inte gjort så mycket. Känns bättre i magen. Nu är där bara fjärilar :P Får väl se om jag kan berätta en positiv nyhet eller inte denna veckan...

Nu sitter jag, Gösta, Kim, Sebbe och Tanja och småsnackar och kollar fotbollskanalen. Så det ska jag fortsätta med :) Ville bara snacka lite skit om Jacob :P hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0