Hälsa på!

Nu har jag spenderat hela min kväll uppe på vinden. Nu kanske ni tror att jag varit dum mot de andra så de slängde upp mig där... :P Men så är inte fallet! Det har blivit mitt rum! Och det är såå mysigt! Måste upplevas! Tänkte lägga upp lita bilder när allt är helt klart! Men tänkte premiärsova där inatt :) Ska bli mysigt!

Och mår lite bättre med allt som händer runt om kring tack vare mamms hjälp! Vad skulle jag gjort utan henne :) Saknar er där hemma, men här är helt underbart! Tycker att ni alla får komma upp och hälsa på och se hur fint vi bor och hur roligt man har det här!

Idag på jobb fick jag nog den mest konstigaste frågan som jag reagerat på... "Kostar den gratis?" Hur kan något gratis kosta? Haha Kanske inte såå konstig men det lät kul när han sa det :)

Nu är det ER (emergency room, om någon undrar vad det är förkortning på) på tv. Länge sen man såg de avsnitten... Skottskada i lungan, not good! :P

Godnatt på er allihopa! Loves!

Kommentarer
Postat av: mamms

vi saknar dig med! massor! men att du trivs och mår bra där uppe gör att det är helt okej att sakna dig :o) vi kommer!! älskar dig!!!!!

2010-01-15 @ 14:17:27
Postat av: mamms

vi saknar dig med!! men när vi vet att du mår så bra där uppe och har så fina vänner så är det rätt så okej att sakna dig :o) när det blir för tufft så kommer vi. älskar dig!

2010-01-15 @ 16:11:05
Postat av: Anonym

haha ojsan.....det såg ut som det första inlägget försvann så jag skrev ett nytt.....jaja, nu fick du tre inlägg istället, inte så illa det :D

2010-01-15 @ 16:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0