Nytt år.

Min hjärna säger NEJ NEJ NEJ, hjärtat säger något heelt annat... Tuff situation alltså. Jag vet inte om jag gillar det eller om jag avskyr det. Vi får väl se vad tiden har att ge :)

Igår fyllde Tanja år här hemma så vi bestämde oss för att festa till det lite och gå ut på krogen :) Det var mysigt och väldigt trevligt! Där var mycket folk på Bolanche.. :P hihi

Idag har vi bara hängt i soffan och varit dödströtta :) Har varit ganska mysigt! Vi kollade på Inglorious basterds (tror det stavas så :) Som Adde tyckte var jättebra men vi andra var väl inte så förtjusta i den :) Sen var det dags för  The guys att åka... Och nu har jag fastnat här. Ville åka pulka innan men ingen annan ville så kanske en annan dag :)

Nu ska jag hjälpa Tanja med att städa upp här lite för här ser ut som tredje världskriget :) Nice! :P

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0