Plågor

Igår var jag på bio och såg Snabba cash med Anna, Tanja, Sebbe och Kim. Den var faktiskt bra! Hade inte hört så mycket om den innan så jag hade inga förväntningar. Blev lite tagen av den, mycket som finns i vardagen som man aldrig tänker på...

Och att huvudkaraktären kom från Robertsfors och att han inte kunde uttrycka sina känslor för tjejen som sa att hon älskade honom var ju inte så konstigt! Men den var bra!

Just nu sitter jag och funderar på om varför jag har så ont i min mage. Igår somnade jag vid fem tiden för att jag inte kunde slappna av och stå upp utan att vika mig av plågor. Alltså fick jag sitta på toa golvet och "prata" med Sebbe tills jag kunde resa mig upp. (Om jag pratade gjorde det mer ont) Så när jag somnat och sovit i två timmar fick jag ringa jobb och säga att jag inte kunde komma... Och nu är frågan om jag ska stressa på jobb imorgon...

Nu ska jag ringa min mamma tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

humor

2010-01-25 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0