Planer

Mitt sår läker aaldrig!! Jag har fortfarande ont! Så :)

Kvällen har varit rätt så bra måste jag säga :) Morgonen började lite sämre. Jag och Tanja var så duktiga och gick upp och gick till gymmet 10 imorse. Började med cirkelträning, hann två varv sen höll jag på att svimma. Fick gå in på toa och sätta mig på golvet. En tjej som jobbar där kom med en banan till mig, sweet! Sen mådde jag lite bättre!

Jag har även handlar cheap monday jeans, väldigt snygga!

Från åtta till tio ikväll var riktigt bra fast jag bara satt i soffan. Fick pratat med Emelie och Mamms och ;) höhö.

Jag har även planer på att förändra mitt hår... Klippa det och sen färga det, men färgen fixar jag själv :P Men frågan är kort eller bara topparna. Får väl se, Sebbe tycker bara topparna, tjejerna tycker kort... Får tänka lite på det. Det är jag ju känd för. Tänka föör mycket...

Nu tänkte jag antingen sova eller kolla lite mer på tv för det har jag ju inte gjort mycket på sista tiden.... :P

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0