Smörgåsgurka och fanta

Jaha, anonyma kommentarer ääälskar jag! Varför kommentera anonymt, då får man ju inte fram just SITT budskap... Jaja..

Har kollat på film med Kim och Marcus ikväll. En riktigt bra film faktiskt! Law abiding citizen den går inte att förutse om man säger så! Blev så rädd en gång så hjärtat slog dubbla slag i en minut efter...

Nu sitter jag och kollar på Scrubs, snackar lite med Andreas men ska snart gå och lägga mig, äter smörgåsgurka och dricker fanta... Om jag sagt det till mamms hade hon frågat "Är du gravid?! :)" Men nej det är jag icke!

Och ska nog berätta för er vad jag har haft för hemlighet för er imorgon. Men så positivt blev det inte.. Men så är livet. Ibland blir det inte som man tänkt sig, något annat är på gång!

Emilia gå och lägg dig! hmm...?

Kommentarer
Postat av: mamms

haha, underbara!! jag älskar din styrka och din insiktsfullhet (heter det så?)

2010-01-26 @ 08:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0