Snööö

Okej, nu ska jag berättaför er om ni bryr er och vill veta vad som händer här uppe i skogarna.

I början av december sökte jag in till Högskolan Dalarna bara för att ha något att göra. Sökte in till lärarprogrammet med inriktigt på de yngre åren, eftersom jag alltid velat jobba med småbarn. Vilket jag har förstått att inte alla vet om mig :)

Och om jag skulle komma in skulle jag redan ha börjat plugga... Har gått i över en månad och varit nervös och stressad över beskedet. Och när terminen började var jag fortfarande 3:e reserv. SÅ väntade en vecka på att ringa till skolan och i måndags ringde jag dit och hon som svarade sa att det var det populäraste programmet de hade här uppe. Och att jag förmodligen inte skulle komma in... "Men sök igen innan den 15 april" Yeah Yeah!

Så nu får vi se vad som händer i Emilias liv... Gör allt för att förbättra och förändra... Som idag har jag köpt en ny jacka... Tror det är en herrmodell men det skiter jag i :) Och det har snöat heela dagen men inte blåst något alls så det är så vackert här just nu så ni anar inte :) Plus att jag har ringt posten ett antal gånger under dagen och nu kom jag fram och så säger hon att jag ska prova ringa tidigare... HA!

Fick just reda på att det är fussball idag så ska över till Kimsan och kolla lite med honom. Niceigt! Ska förmodligen med Sara på någon tjejkväll på hennes systers salong... Och nu ska jag käka litta!

Som ni ser jag är inte bitter ;) Tråkigt att det inte blev som jag ville bara, men det är meningen att något anat ska hända i mitt liv. Har ju lite planer kanske med Linnea. Får väl se :P

Ha det bra i snökaoset ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0