Ursäkta språket

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men jag kände för att skriva lite. Sitter i soffan och försöker vara så tyst som möjligt för att Sebbe och Kim kollar på "IB". Den är fortfarande inte riktigt braså jag valde att kolla Paradise Hotel. Och det ångrar jag inte :P

Dessa dagarna som jag varit ifrån jobb har varit riktigt sköna. Slippa stressa och tänka på allt som hör till McDonalds. Jag har även hunnit tänka rätt så mycket på allt annat också. Vilket jag inte vet om det är positivt eller negativt.

Just nu tycker jag att det är riktigt jobbigt. Men så är väl livet, lite som en berg och dalbana. Ska säga som en kompis gjorde till mig: Fan vad jag gnäller, jag hatar gnäll. Men för att kunna njuta av det positiva så måste man väl ner i skiten också. Men fan alltså (ursäkta språket) varför måste det bli så här? Det är ju bara jobbigt!

Nu ska jag stänga av datorn och gå och kissa. Sen får vi se vad denna kvällen har att erbjuda. Fast det är rätt sent... Kanske ska gå och lägga mig. Men jag är ju lite hungrig också. Har kommit in i ett matstim :P Är hungrig HELA tiden, riktigt störigt. Men nu ska jag sluta snacka en massa crap och gå och kissa istället :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0