VARNING

Ursäkta för mitt icke positiva inlägg säger jag i förväg!

Fuck denna dagen! Det började ju rätt så bra fast än jag kom till jobb klockan nio. Men frukosten var ju helt okej! Det är nog det enda som varit helt okej idag!

Alla gäster har varit helt väck, ursäkta!, men när man har frågat "ska det vara äpplen eller morötter till happy mealet?" så har man fått till svar "mjölk". VA FAN!? Frågade jag om vilken dricka du ville ha? Ungefär så har allt varit idag!

Och ju fler sånna gäster man får desto mer vill man säga något dumt tillbaka, men istället frågar man vänligt samma fråga igen... Blä!

Sen skulle jag in till videomix för att hyra en bra film! När jag ska betala har jag bara kortet med mig och så klart så är där inte tillräckligt med pengar!

Kommer hem och kör Sebbe och Gösta till Kåren, kör in om och hyr min film. Har ätit och så tänkte jag att jag skulle duscha så jag kunde sitta och mysa och ta det lugnt när jag tittar på filmen. När jag ska sätta igång den FUNKAR DEN INTE! Inte ens när jag prövat med min DVD.. ARH kan man bli mer arg? Nu ska jag gå upp och kolla om den funkar i Sebbes dator. Håll tummarna!

Nu ska jag sluta vara så negativ. Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0