Weekend veckan efter

Vilken helg denna helgen har varit! Trodde jag skulle sitta hemma med en massa pluggande töser. Men så blev inte fallet.

I fredags undrade Gösta om vi ville komma och festa lite med han "gäng" och klart att jag Tanja och Anna ville det :) Så vi gjorde oss iordning och stack till Gösta för att leka lite och dricka lite. Det var lite segt i början men det ordnade sig senare när leken var klar :) Jag kommer inte ihåg vad leken heter men man skriver en kändis på en lapp som man ska ha i pannan och sen ska man fråga ja eller nej frågor om vilken person man är. Jag och Olle vann :)

Sen vid tjugo över ett gick vi till Skrubben för att ta en öl. Vi hann vara där en kvart för sen stängde de :P Jag hann göra bort mig på toan inför en kille, väldigt pinsamt!, efterfesten var ju nästan självskriven hemma hos oss. Så vi satt nere på Tanjas rum och kollade på Dan när han spexade. Vid fyra gick jag ner för att sova efter lite serioustalk med Paulina.

Igår ville jag verkligen ut och dansa men det tycktes inte vara någon som ville följa med. Eftersom alla i huset har tenta just i detta ögonblicket. Så jag gick hem till Kim för att kolla lite fotboll och film med Kim och Sebbe. En väldigt mysig kväll, men som sagt jag ville ut och dansa. Så min räddare i nöden kom vid elva. Tanja skrev och frågade om jag ville ut och dansa! Jag nästan sprang hem för att byta om och sminka mig lite :)

När jag kom hem satt tjejerna i soffan och hade mjukis på sig. Så alla var på samma nivå :P Vid halv ett kom vi iväg till Flamingo. Och ägaren hade något speciellt erbjudande så alla som var över 20 kom in gratis :P Snällt! Så kvällen gick på 20 spänn i baren för en redbull. Fick den också billigare än vad den kostade från början :P

Jag tror att vi fick gå in gratis för att ALLA var runt 18 inne på dansgolvet. Men det hindrade inte oss från att dansa lite :P Funderar på att bara dricka redbull när man går ut. Så mycket roligare det är och man är inte ens seg när man kommer hem :)

En underbar helg trots mina tankar från början. Nästa helg består av jobb... Lite tråkigt men sånt är livet! Kan ju inte klaga på denna precis :P

Nu ska jag ringa mamma för att fråga hur man gör kyckling i ugn :) Ha de göj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0