Förälskad!

Vilket väder vi har fått! Helt sjukt att Sverige kan kännas som utomlands! Har hängt på stranden med Amanda varje dag sen jag kom hem från Borlänge. Svettas bort nästan :)

Och vet ni vaaad!? Jag har stått bredvid BJÖRN GUSTAVSSON TVÅ gånger!!! <3 Förstår om ni är lite avundsjuka :P Hade ju jag varit! Men jag har ju även sett massor av andra artister men då bara på scen. Den artisten som var bäst på scen var Robyn. Helt otroligt kul att få ha sett henne. Men jag hade nog roligast på The Hives spelning. Fast mina fötter blev helt mosade! Tur att jag hade hjälp med att stå upp :)

Det som var lite synd var att vi inte gick och kollade på The Ark. Gick förbi utanför området och hörde att dom spelade så vi ställde oss utanför och kollade. Dom var också riktigt bra! :)

Hände mycket den helgen som föralltid kommer vara ett underbart minne! Så helt allvarligt ska jag dit nästa år igen! Och jag är evigt tacksam för att jag fick biljetten av Gösta! :)

Och vet ni vad? Imorgon blir jag moster :) Ska bli så spännande och roligt att äntligen bli det :)

Nu ska jag städa lite här hemma så bebisen inte kommer hem till ett stökigt hem :)

Kommentarer
Postat av: Sune

Haha då kan man ju säga att du "living the Dream" ganska hårt just nu =D

2010-07-13 @ 12:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0