Peace and Love

Sitter just nu i fårtöljen och just nu känns det megajobbigt... Men det löser väl sig, kommer ju inte dö av att vara här just nu på minuten. Vill bara gå! Men måste ju äta... Tyvärr.

Gösta var snäll och gav mig sin biljett till Peace and Love eftersom han har artistband så kunde jag ju få hans :) Riktigt snällt! Så jag och Anna drog bort till festivalcampingen och förfestade lite innan det var HoffMaestro på scen! Riktigt bra band alltså! Helt ärligt!

Nu ska jag ladda om och gå ner till området snart igen!

Nästan alla mina saker är nerpackade i bilen. Känns väl sådär kul! Eftersom jag trivs väldigt bra här, förutom allt annat skit...

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0