Befrielse

Nu har jag sett The Notebook. Den är lika bra varje gång jag ser den! Och jag blir lika förälskad i Noah :)

Nu har jag två helt lediga dagar att se fram emot och njuta av! Hoppas att det är underbart väder båda dagarna! Håller tummarna!

Ibland känns det som att min lust att sitta vid datorn har försvunnit helt. Jag struntar i om vad som händer på Facebook, där man alltid annars satt och uppdaterade varje minut för att se vad folk gjorde. Jag har inget vettigt att skriva här, fast jag egentligen skulle haft det! Och att känns så är faktiskt underbart! Att man inte alltid behöver sitta vid datorn för att slippa "ångesten" över att ha missat något. En befrielse!

Och innan jag avslutar detta inlägget vill jag bara berätta hur fantastisk min mamma är! Och min underbara lillasyster! Jag vet att man inte ska bygga upp sitt liv på andra människor, men hade inte dom funnits i mitt liv hade jag inte kunnat leva! Dom betyder verkligen allt för mig. Att ha så fina människor i sin närhet är ett privilegium! Älskar er mer än vad det finns dammkorn i världen! <3

Nu ska jag sova och vakna upp till solsken, förhoppningsvis! :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är solsken och stjärnglans!

Kom ihåg att allt det du ser hos oss finns till fullo hos dig själv, eller hur ;o)

Det man ger ut får man tillbaka. Så när man medvetet väljer vem man vill ha i sin närhet och dessa människor är empatiska, kärleksfulla, givande och förstående, då kan du vara trygg i vissheten om att du värdesätter dig själv vilket bland annat innebär att inte ta skit. Du har bevisat många gånger om att du är det du ser hos oss mitt hjärta.

Älskar dig mer än till stjärnorna och tillbaka 10000000 gånger!

2010-06-15 @ 09:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0