"Jaja"

Nu skulle jag sovit för länge sen men kan inte få någon ro i kroppen. Har gjort världens tabbe på jobb idag! Råkade sätta på vår glassmaskin på fel knapp så vi hade inte glass eller shake fram till 14.45... Lär få höra detta resten av min McD tid från chefen :P Men även den bästa kan ju göra fel ;)

I lördags var det dags för personalfest med världens bästa :) Säger som C "Jaja" (McInternt). Hade så himlans roligt i några timmar, sen var det dags för lite inflyttningsfest för Louise. Det var minst lika roligt :) Var en underbart fin lägenhet som dom bor i :) Och så klart avslutades vår utekväll på Kristall. Lite roligare där denna gången än vad det varit andra gånger.

Sen var det rally hem och glömma mobiler och smyga i kök som gällde :) När man vaknar så sent på eftermiddagen som 16.40 dagen efter, då vet man att det var en lyckad kväll! Utan att må käss vill säga :)

Och snart är det reunion med girlsen och boysen. På fredag med andra ord :) Ska bli en mysig midsommar! Längtar lite redan faktiskt. Och som inte alla vet så fyller jag ju år på midsommardagen :) Brukar ju vara en pain in the ass som tjatar om det månader innan :) Jag är såå nyfiken på vad la Familia har för surprise :)

Nu känner jag att det blir lite flummigt, så nu ska jag stänga ner och sova sju kvart i timmen. Förstod aaldrig det uttrycket när jag var lite som mamma äälskade att använda.

Godnatt <3

Frank-phone mhm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0