4 kvällar

Älskar att man kan vara så tankspridd att man sitter och kollar på en serie som man egentligen inte gillar och funderar på att byta kanal, men kommer att tänka på något annat och sitter fortfarande och kollar på samma. Tills det blir reklam och dåå, då kommer man på "Just det! Jag skulle ju byta kanal!"

Denna helgen har varit intensiv! Har stängt 4 kvällar och dom två första kvällarna var helt otroligt jobbiga. Igår hade vi en massa norskar som beställde, tyvärr fick jag inte prata norska eftersom jag gjorde deras hamburgare!

Mange brände handen när han skulle kasta gurka på Sebbe, han snubblade och la handen på bigrosten. Aj aj aj! Så då fick Sebbe hoppa in och jobba en timme med mig i kök! hehe! Älskar att jag blivit så bra vän med ett par folk på jobb! I fredags hade vi "after work" hos Mange med Sebbe, Frettan och TT. Älskar Frettans kommentar "Men ni vet en sån dörr" (visar en dörr med händerna).

Igår var vi där hemma igen men denna gången var det bara jag och Sebbe med Mange :) Vi lärde oss att spela gitarr och bas! Jag är den efterlängtade och sexiga gitarrspelaren men Sebbe är bara basspelare! Resten kan ni räkna ut själva ;) Sen jamade vi lite, Mange sjöng och spelade trummor, jag gitarr och Sebbe bas. Riktigt nice! Höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0