Magen

Sitter på jobb och väntar på att Caroline ska komma med alvedon till mig och min mage. Hatar att ha så ont i magen så jag inte kan stå rakt upp. Missar många timmar på grund av det, fick fråga Sebbe snällt om han ville jobba ikväll, och det gjorde han :) Snällt! Annars hade jag stått i kassalinjen och bölat haha.

Igår tog Adam studenten!!! Store pågen! Så efter jobb var det direkt på med klänning och smink och sen köra direkt till honom och gratta! Sjöng dansade snackade skit och mycket mer gjorde vi. Ändå en lyckad kväll. Och det bästa av allt var att Adam hade haft roligt! :)

Snart ska jag gå hem från detta stället, men först blir det att räkna kassor för att slippa det imorgonbitti. Är ju arbetsledare nu ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0