Coolingar på stan

Har precis kommit till Caroline efter en väldigt omtumlande och händelserik kväll med Amanda! :D Först bestämde vi oss för att köra in till Malmö för att kolla på BIO :D Bjöd henne och mig på mina fribiljetter! Fick ju lånat Adams bil, snäll som han är, så parkerade under Entré och gick upp och fick biljetter av en icke-ironisk-biokille till filmen It´s Complicated på rad 2 i en väldigt liten salong!

Sedan gick vi för att röka (endast Amanda) och köpa godis och läsk (obligatoriskt) på Coop på Värnhemstorget! Vi kom på en sak där inne, vill man hitta något ska man inte tänka logiskt. Vill du ha kattmat leta bland drickan, vill du ha tacostillbehör leta vid godiset, vill du ha hårsaker leta vid chipsen and so on... Tja väldigt ologiskt enligt oss!

Filmen var helt underbar! Precis så som hon bodde vill jag bo när jag är rik och har familj! Då njuter jag! Och både jag och Amanda blev helt förbluffade över att huvudkaraktären hade precis samma stil som vår mamms har :D Niice! Skrattade högt flera gånger så den får väldigt bra betyg! Se den :) Måste köpa den på DVD när den kommer ut.

-Have you ever poked smott (smoked pott, eller hur det stavas)

VÄLDIGTroligt!

Sen körde vi till Gustav (torget) för lite rökning igen! Satt och diggade till musiken så som bara jag gör :P och där kommer två killar varav den ena säger "Nice" jag gör tummen upp och han säger "Ten points". Så ha ha jag har tio poäng! ;)

Sen var vi coola när vi kom till Hålan igen. Körde och ställde oss på Entré för att jag ville prova på att vara pentaraggare. När vi kom dit var där... INGEN! Helt misslyckat försök! Trodde jag såg en fiin Volvo men den var för ny sa Amanda! :) Jag kommer aldrig riktigt fatta den där livsstilen. Köra till Entré, hänga lite, köra en runda, tillbaka till Entré osv. Inte min grej!

Sen fick jag även sagt det jag ville säga, eller hälften! Nu har jag tagit steget till att jag måste nästa gång i alla fall. Kan ju vara niice!

Och nu känner jag att nu babblar jag bara en massa så nu ska jag gå in och lägga mig och sova tills jag ska jobba imorgon. Hoppas min mage känns bättre då än vad den gjort tidigare dessa dagar.

Händelserik kväll med Sis som vissa stunder inte gick som vi ville :) Men You gotta LOVE it and her :) Godnatt allihopa!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0